Szanowni Goście!
Serdecznie witamy w "VILLI EDEN & SPA"
Dziękujemy za wybór naszego obiektu jako miejsca Państwa pobytu i wypoczynku. Zapewniamy, że z naszej strony dołożymy wszelkich starań, aby pobyt w
„VILLI EDEN & SPA"
spełnił Państwa oczekiwania.
Do Państwa rąk oddajemy niniejszy Informator, który ma pełnić rolę przewodnika po naszym obiekcie i świadczonych przez nas usługach.
W wypadku pytań lub wątpliwości Pracownicy obiektu są do Państwa dyspozycji.
Szanowni Rodzice, prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na dzieci przebywające w obiekcie. Prosimy, aby nie przebywały same na tarasie.
Życzymy miłego i udanego pobytu
Dyrektor i Pracownicy
obiektu „VILLA EDEN & SPA"
Informator
Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody prosimy o zapoznanie się z następującymi informacjami:
Villa Eden świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
Aby dodzwonić się z pokoju do Recepcji wystarczy wybrać nr 227 na telefonie dostępnym w pokoju. Pracownicy Recepcji służą Państwu pomocą. Udzielą oni wszelkich informacji na temat obiektu, atrakcji turystycznych oraz wydarzeń kulturalnych i imprez.
Doba hotelowa rozpoczyna się pierwszego dnia pobytu o godzinie 14:00, kończy o godzinie 12:00 ostatniego dnia pobytu. Obiekt może przedłużyć dobę w miarę dostępności pokoi.
Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 22:00 dnia poprzedzającego termin najmu pokoju.
Obiekt może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył nasz regulamin wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników obiektu albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania obiektu.
Gość obiektu nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę.
W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. W razie naruszenia zakazu zostaną Państwo obciążeni kosztami odświeżenia pokoju i interwencji straży pożarnej w kwocie 300 złotych netto.
Palić można jedynie przed budynkiem oraz na tarasach.
Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godz. od 22:00 do 7:00.
Informujemy Państwa o możliwości budzenia telefonem przez Recepcję, tel.: 227
Przesyłanie faxów, kopiowanie, wysyłanie listów, zamówienia taksówki - prosimy o kontakt z Recepcją.
Znajdujący się na terenie obiektu parking samochodowy jest parkingiem niestrzeżonym – bezpłatnym. Parking strzeżony jest płatny zgodnie z cennikiem i jest objęty monitoringiem. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenie lub kradzież samochodu czy też innego pojazdu należącego do Gościa obiektu.
Obiekt przyjmuje wpłaty gotówkowe w PLN, EUR oraz wpłaty kartą płatniczą lub kredytową (Nasz terminal nie obsługuje kart American Express – przepraszamy).
Zapotrzebowanie na dodatkowe ręczniki, poduszki, kołdry prosimy zgłosić Recepcji, tel.: 227
Aby pozostawić drogocenne przedmioty w depozycie, prosimy zgłosić się z nimi do Recepcji.
Prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 227
Służymy pomocą w zorganizowaniu bankietu bądź prywatnego przyjęcia. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 532-841-670
Każdy pokój wyposażony jest w przewodowe łącze internetowe. Internet bezprzewodowy - WiFi dostępny jest również nieodpłatnie na terenie całego obiektu. Prosimy o pobranie hasła w recepcji obiektu lub telefonicznie kontakt z recepcją, tel.: 227
„VILLA EDEN & SPA" nie prowadzi usług pralniczych. Mogą Państwo jednak nieodpłatnie skorzystać z deski do prasowania oraz żelazka. W tym celu prosimy o kontakt z Recepcją, tel.: 227
Gość obiektu ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających Go osób. Gość obiektu powinien zgłosić szkodę Recepcji niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Koszt zniszczenia lub zgubienia kluczy lub karty obiektu wynosi 150zł.
Recepcja: 227
Restauracja: 228
Rozmowy telefoniczne pomiędzy pokojami oraz innymi telefonami wewnętrznymi są bezpłatne.
STRAŻ POŻARNA 998
POGOTOWIE RATUNKOWE 999
POLICJA 997
POŁĄCZENIA ALARMOWE Z TELEFONU KOMÓRKOWEGO 112
1 |
POLSAT |
polski |
2 |
TVN |
polski |
3 |
TV4 |
polski |
4 |
TV PLUS |
polski |
5 |
TVN SIEDEM |
polski |
6 |
TV PULS 2 |
polski |
7 |
TV 6 |
polski |
8 |
TV POLSAT SPORT |
polski |
9 |
TVP 1 |
polski |
10 |
Eska TV |
polski |
11 |
TTV |
polski |
12 |
POLO TV |
polski |
13 |
ATM ROZRYWKA |
polski |
14 |
TVP 2 |
polski |
15 |
TV TRWAM |
polski |
16 |
TVP KULTURA |
polski |
17 |
TVP HISTORIA |
polski |
18 |
TVP INFO |
polski |
19 |
TVP2 HD |
polski |
20 |
TVP BIAŁYSTOK |
polski |
21 |
TVP POLONIA |
polski |
22 |
TVP ROZRYWKA |
polski |
23 |
TVP ABC |
polski |
24 |
TVP1 HD |
polski |
Obiekt zastrzega sobie zmianę kolejności programów TV.
INSTRUKCJA BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.
Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia tych pomieszczeń.
Z uwagi na Państwa bezpieczeństwo prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami:
- W przypadku pożaru, zadymienia prosimy bezzwłocznie poinformować o tym Recepcję, tel. 227.
- Prosimy o podanie numeru pokoju, w którym się Państwo znajdują i przekazanie informacji o zagrożeniu jakie ma miejsce.
- Prosimy o zachowanie spokoju, nie wpadanie w panikę i postępowanie zgodnie z instrukcjami wydawanymi przez pracowników obiektu oraz Straży Pożarnej.
- Jeśli źródło ognia jest niewielkie (np. niedopałek papierosa) prosimy ugasić je samodzielnie, pod warunkiem, że nie narażą Państwo na szkodę własnego zdrowia i zdrowia osób znajdujących się w pobliżu. O zdarzeniu prosimy poinformować Zarządcę obiektu bądź Recepcję.
- Jeżeli pożar powstanie w pokoju, w którym się Państwo znajdują, należy natychmiast opuść pokój dokładnie zamykając za sobą drzwi. W ten sposób unikniemy rozproszenia ognia na pozostałe części budynku.
- Prosimy o włączenie przycisku alarmowego i przejście do recepcji wskazaną drogą ewakuacyjną.
- Informację telefoniczną od recepcji prosimy przyjąć bez przeciągania i wypytywania o zbędne szczegóły. To znacznie wydłuża czas informowania o zagrożeniu pozostałych Gości obiektu. Prosimy o postępowanie zgodnie z instrukcjami przekazywanymi przez Pracowników obiektu.
- W miarę możliwości prosimy o udzielenie pomocy poszkodowanym osobom.